Start » Kontakt dla naszych klientów

Kontakt dla naszych klientów


Drogi Kliencie;

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami. Chcielibyśmy, żeby nasz dialog z Tobą przebiegał sprawnie i żebyśmy traktowali siebie nawzajem tak, jak robią to najlepsi partnerzy biznesowi. Dlatego prosimy Cię o stosowanie poniższych zasad kontaktu z naszą firmą.


Zanim zadasz nam swoje pytanie, prosimy KONIECZNIE zajrzyj na nasze zamknięte forum przygotowane specjalnie dla ciebie i sprawdź czy nie znajdziesz tam odpowiedzi – forum.aexea.co.uk. Jeśli jeszcze nie masz dostępu do naszego forum, zarejestruj się zgodnie z zasadami tam opisanymi i poczekaj na autoryzację.


  • jeśli masz do nas pytania to stosując zasadę z kolejnego podpunktu, prosimy o wysłanie nam wiadomości email na adres: klient@aexea.co.uk (odpowiemy w ciągu kolejnych 1-2dni roboczych);
  • jeśli wysyłasz do nas wiadomość to w temacie wiadomości wpisz nazwę twojej firmy oraz sprawę, w której do nas piszesz, np.: ABC ltd – podatek VAT;
  • możesz też zadzwonić do nas pod nr telefonu (dedykowany tylko naszym klientom; rozmowa po polsku): +44 (0)844 5678 166 (pon-pt w godz. 7am-3pm czasu angielskiego);
  • jeśli chcesz spotkać się z nami w naszym biurze, prosimy na min. 7dni wcześniej ustalić datę i godzinę takiego spotkania. W tym celu wyślij nam wiadomość na adres klient@aexea.co.uk;
  • jeśli masz wykupioną usługę payslip i chcesz nas poinformować o wysokości wynagrodzenia, prosimy o wiadomość email zgodnie z tym wpisem z naszego bloga (kliknij tutaj – BARDZO WAŻNE) na adres: payslip@aexea.co.uk. Uwaga – pieniądze te powinny być fizycznie wypłacone z konta bankowego spółki na konto bankowe dyrektora / pracownika lub rozliczone gotówką jeśli spółka posiada gotówkę i prowadzi stan kasy. Jeśli w danym miesiącu wynagrodzenia nie ma to również należy nas o tym poinformować gdyż raport do HMRC tak czy inaczej musimy wysłać. Za spóźniony raport HMRC nalicza kary.
    UWAGA – jeśli chcesz wypłacić sobie pensję wyższą niż £671 / m-c najpierw napisz do nas na payslip@aexea.co.uk, żebyśmy mogli wyliczyć kwoty brutto/netto.
  • w sprawie otrzymania faktury za nasze usługi prosimy o kontakt na adres: invoicing@aexea.co.uk;
  • jeśli czujesz, że nasi pracownicy nie wywiązują się z zadań należycie, możesz napisać do naszego działu reklamacji: complaint@aexea.co.uk (reklamacja zostanie zbadana i otrzymasz odpowiedź w ciągu 2dni roboczych).

Dziękujemy Ci za współpracę

zespół aeXea Consulting

Jeżeli jesteś już naszym klientem prosimy przejdź do tej strony: