Start » Firmowe konto bankowe w UK

Firmowe konto bankowe w UK


bank_aexea

 

Niezmiernie miło nam poinformować, że Aexea Consulting przy współpracy z Tide Bank uruchomiła dla Polaków nowatorską usługę założenia firmowego konta bankowego w UK.

- Otwarcie konta tylko poprzez aplikację na telefonie komórkowym.
– Otwarcie i prowadzenie konta jest za darmo.
– Do konta otrzymasz firmową kartę Mastercard – za darmo.
– Opłata za przelew przychodzący i wychodzący: £0.20 (z kodem aexea przelewy przez 3 m-ce za darmo)
– Opłata za wypłatę z bankomatu: £1.
– Konto otworzysz bez ruszania się z miejsca!
– Konto ma normalne funkcjonalności tak jak konta w innych dużych bankach.
– Konto zintegrujesz z platformą Stripe, PayPal itp.
– Na koncie ustanowisz Direct Debit.
– Twoje pieniądze są bezpieczne – trzymane i zabezpieczone przez największy brytyjski bank Barclays.
– Konto otworzysz w 5 min! Jeżeli jesteś rezydentem innego kraju niż UK to konto otworzysz w 24 godz.
– Na ten moment konto nie obsługuje płatności zagranicznych – ta opcja będzie dostępna już w grudniu 2017r.
– Na ten moment na koncie nie możesz jednorazowo trzymać kwoty większej niż £100tys.
– Wkrótce do konta dostępne będą dodatkowe usługi, m.in.: kredyt firmowy itp.


1.  Konto dla rezydentów UK

Otwarcie konta dla rezydentów brytyjskich jest banalnie proste:

Wyszukaj i pobierz na swoją komórkę aplikację Tide.
Zacznij wprowadzać dane do założenia konta.
Pamiętaj, żeby podać kod referencyjny aexea – tylko wtedy otrzymasz darmowe przelewy przez okres 3 miesięcy i tylko wtedy będziemy mogli pomóc Ci w razie Twoich pytań.
Na adres, który podasz w aplikacji przyjdzie Twoja karta Mastercard.
Karta może być aktywowana tylko i wyłącznie przez Ciebie za pomocą telefonu komórkowego, na którym zarejestrowana została aplikacja banku.

Potwierdzenie Twojej tożsamości odbędzie się poprzez wykonanie telefonem zdjęcia Twojego paszportu / dowodu osobistego. Nie potrzeba przesyłać tzw. proof of address.

Uwaga – po otwarciu konta w ciągu 4 tygodni musisz wpłacić na nie kwotę min. £50 w celu aktywacji.


2.  Konto dla rezydentów polskich

Żeby obsługiwać konto musisz mieć aktywny angielski nr telefonu komórkowego – napisz do nas (dane kontaktowe poniżej) jeśli potrzebujesz taki numer a prześlemy Ci zestaw startowy (koszt nadania przesyłki £15). Będzie to zestaw startowy sieci Lebara. Sprawdź ewentualnie czy w Polsce jest możliwość zakupienia brytyjskiego numeru komórkowego.
Uwaga – do takiej karty SIM będziesz potrzebować telefon komórkowy bez tzw. SIM-Lock’a.

Aplikację banku możesz pobrać na inny telefon np. ze swoim aktualnym numerem (np. nr polskim). Nr angielski będziesz potrzebować tylko i wyłącznie do robienia przelewów z Twojego konta – będzie tam przychodził SMS – kod zabezpieczający, w momencie gdy dodawany będzie nowy odbiorca Twojej płatności.

Jak zainstalować aplikację banku?
Na swoim telefonie musisz mieć zainstalowane na angielski adres konto dla App Store lub Google Play. Uwaga – w razie potrzeby na swoim telefonie możesz używać i polskie i angielskie konto App Store lub Google Play (tzw. multiple account). Możesz to w dość prosty sposób zrobić tak jak tutaj:

dla Apple
dla Android

Wyszukaj i pobierz na swoją komórkę z angielskiego App Store lub Google Play aplikację Tide.
Tutaj linki do aplikacji: dla iPhone, dla Android.
Zacznij wprowadzać dane do założenia konta – ta czynność jest dość intuicyjna.
Pamiętaj, żeby podać kod referencyjny aexea – tylko wtedy otrzymasz darmowe przelewy przez okres 3 miesięcy i tylko wtedy będziemy mogli pomóc Ci w razie Twoich pytań.
W miejscu „adres zamieszkania” (home address) podaj adres naszego biura (Unit 4E, Enterprise Court, Farfield Park, Rotherham, S63 5DB) – UWAGA – dotyczy tylko klientów aeXea, którzy mają wykupioną u nas usługę Wirtualne Biuro. Jeśli nie jesteś klientem aeXea napisz do nas – ciagle będziemy mogli Ci pomóc – jednorazowa opłata za użyczenie adresu do założenia konta wyniesie £50. Na ten adres przyjdzie Twoja karta Mastercard, którą odeślemy do Ciebie do Polski bez dalszych opłat.
Karta może być aktywowana tylko i wyłącznie przez Ciebie za pomocą telefonu komórkowego, na którym zarejestrowana została aplikacja banku.

Po zakończeniu wprowadzania danych ktoś z obsługi klienta banku za pomoca czatu będzie prosił Ciebie o potwierdzenie adresu w Polsce (jakiś rachunek nie starszy niż 3 m-ce). Każdy z dyrektorów oraz udziałowców spółki (25% udziałów i powyżej) będzie musiał dostarczyć takie potwierdzenie adresu a także paszport lub dowód osobisty. Dostarczysz to za pomocą aplikacji w telefonie wykonując zdjęcie dokumentu.

Uwaga – po otwarciu konta w ciągu 4 tygodni musisz wpłacić na nie kwotę min. £50 w celu aktywacji. Konto na ten moment nie obsługuje płatności zagranicznych i jeśli nie masz dostępu do innego konta w UK, żeby taki przelew zrobić, to możemy w tym pomóc – pieniądze wpłacisz na nasze konto angielskie a my przekażemy je wtedy na Twoje konto Tide (bez dodatkowych opłat). Jeżeli masz kontrahentów w UK lub kogoś innego, kto wpłaci Ci pieniądze na to konto w ciągu 4 tygodni to wtedy nie potrzebujesz naszej pomocy.

Z pozycji telefonu kontakt z bankiem masz zawsze poprzez okienko czatu – prosto i szybko!
Aplikacja ma również inne ciakawe funkcjonalności dla biznesu.


Podsumowując koszty:

- otwarcie konta: za darmo
– wydanie firmowej karty Mastercard: za darmo
– prowadzenie rachunku oraz utrzymanie karty: za darmo
– przelew przychodzący i wychodzący: £0.20 (przez 3 miesiące 100 przelewów za darmo – tylko z kodem aexea)
– wypłata z bankomatu: £1

Dodatkowe ewentualne koszty dla rezydentów polskich:

- jeśli nie posiadasz nr komórkowego UK – £15 jednorazowo (prześlemy Ci zestaw startowy)
– jeśli nie posiadasz u nas usługi Wirtualne biuro – £50 jednorazowo (prześlemy Ci kartę Mastercard)

Pamiętaj – po otwarciu zasil konto kwotą min. £50 w ciągu 4 tygodni.

Zapraszamy do współpracy.


Tutaj nasza strona: www.tide.co
Kontakt do nas: bank@aexea.co.uk
Jak nam zapłacić za ewentualne dodatkowe koszty: www.paypal.me/aexea
Po opłaceniu prześlij nam email z potwierdzeniem płatności oraz ewentualnie z danymi do wysyłki karty SIM.

Tutaj (kliknij w link) zamieszczamy pytania i odpowiedzi oraz rozwiązania problemów z instalacją aplikacji.


 

tide

 

 

Jeżeli jesteś już naszym klientem prosimy przejdź do tej strony: